Android blogging

Da har jeg også et surfebrett. En Samsung Galaxy Tab ble bestilt onsdag kl 15, og på lørdag hadde jeg fått brettet og simkort og pinkode i posten. Det er jeg sjøl som betaler abonnementet (telenor), mens jobben betaler brettet.

Mitt første oppdrag er å finne ut om det kan brukes i stedet for en PC mot jobbverktøyene våre. Første erfaring er at wifioppkopling (f.x eduroam) går kjempelett. Det samme gjelder epost, chat, twitter o.l. Den store bøygen ser ut til å bli nettleseren. Jeg har ennå ikke kontroll hverken med Google Docs eller Confluence. Men kan jo ikke gi opp etter 24 timer heller.

Og så er det svært behagelig å skrive dette innlegget vha egen WordPress-app for Android. Det var nettopp det som var hensikten med dette innlegget: å teste verktøyet. Og jeg har brukt ca 12 minutter så langt. Da gjenstår å tagge og å publisere.

One thought on “Android blogging

Legg igjen en kommentar

